mandag 16. april 2012

Tvillinggave

Min mor har tvillingsøstre og de fyller 70 år i mai. De "har alt" så mamma har spurte om jeg ville sy gaver fra henne. Å sy på bestilling er noe jeg vanligvis ikke gjør, men selvsagt gjorde jeg et unntak for mamma. Tvillingene har veldig lik smak, faktisk så lik at de bør helst gå ut og handle sammen for å unngå at de kjøper de samme tingene!

Jeg har valgt å bruke de samme stoffene på begge løperne og begge er designet av AnnAKa. Den til venstre er "Grønne blomster", mens den andre heter "Rosa natt". Håper de faller i smak hos tantene mine!


9 kommentarer:

karinanna sa...

Så masse flott du har laget i det siste. Både løperne og toaletmappene i forrige innlegg likte jeg veldig godt. Ha en fortsatt kjempefin uke.

Haldis sa...

Løparane var veldig fine, fine fargar du har brukt.

Birgits Puslerier sa...

Hvor er de flotte begge to

RyumQuilt sa...

Aldeles nydelige begge to :-)

Hverdagsgleder sa...

Kjempefine løpere du har sydd ! Utrolig fine farger sammen :-))Stilig !
Ha en fin uke :-))

Hverdagsgleder sa...

Kjempefine løpere du har sydd ! Utrolig fine farger sammen :-))Stilig !
Ha en fin uke :-))

Rita Tjelta sa...

To av mine favoritt løpere til AnnAKa, så disse falt i smak hos meg :D
Ha en fin uke!

Oddbjørg sa...

Kjempefine løpere!

Rita sa...

De var kjempefine, og de blir helt sikkert glade for disse gavene :)