onsdag 25. april 2012

Litt av hvert

"Tornerose" er ferdig og "De tre bukkene bruse" er godt i gang

 En stabel med blokker klare til å sys sammen, en ekte scrapquilt!

 Disse flotte stoffene kjøpte jeg på årsmøte i Bergen uten å ha noen planer for hva de skulle brukes til. Løsningen fant jeg i siste nummer av Quiltemagasinet, men jeg trenger et stoff til.

Vi er så heldig å ha med Britta som har nettbutikken Quiltekunst på syhelgene våre. Hun har med seg et utvalg fra butikken og denne gangen falt jeg for denne charmpacken, "Classics by Kaffe Fasett" Den består av 30 6" kvadrater og skal bli min nye sommerduk sammen med et hvitt/lyst stoff.

3 kommentarer:

Rita sa...

Du jobber på med eventyrteppet.
De stoffene blir lekre til AnnAKa sin løper i quiltemagasinet, er det den ?

Rita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Odins lille hjørne sa...

Så mange flotte prosjekter du har på gang!! Blir spennendet å se fortsettelsen
klem fra odin