mandag 5. desember 2011

5. desember

Husk give-awayen min, det mangler enda noen innlegg før kommentar nr 1500 tikker inn!

I dag var det tre telys med glassholdere igjen! Jeg har tent ett hver kveld av de jeg fikk sist så det var midt i blinken.

Pung sydd etter Bente Malms mønster. Det var no ordentlig herk å sy på den blonden til slutt! Neste gang syr jeg den på før jeg syr på låsen, om jeg syr den helt ytterst i kanten skulle det gå bra.

Sminkepung etter AnnAKas mønster, "Stor og liten".

4 kommentarer:

2ne sa...

Nydelig pung i stilig stoff :-)

Rita sa...

Så fin punger du har sydd. Tenker det er bedre å sy på blonden før låsen ja.

LeKaQuilt sa...

Det er flotte punger du har sydd :o)

Linda sa...

Hei Toril!
Så mye flott du lager,her går det tregt på syfronten.
Kos deg med flotte gaver og søm.
Klem fra Linda:))