torsdag 1. desember 2011

1. desember og ny veske

Jeg er visst en elendig blogger for tida, jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg nå i desember for da har jeg noe å vise fram hver dag, nemlig!

I år som i fjor er jeg med på adventskalenderbytte på Hobbyboden. Denne gangen har jeg byttet med Hobbyvenn og har 24 spennende røde pakker i kurven min. I dag fikk jeg fire søte stoffbiter og en sjokolade!
Jeg håper Hobbyvenn liker gavene mine for jeg har virkelig kost meg med å lage i stand kalenderen til henne.

Jeg har sydd meg ny veske. Den er sydd etter Bente Malm sitt mønster. Jeg har sydd samme veske i et annet stoff tidligere, men den har jeg gitt bort. Som alle Bente Malms mønstre er vesken svært forseggjort med mange fine detaljer. Innvendig er det en glidelåslomme pluss to åpne lommer.

Hankene er min egen "oppfinnelse". Jeg kjøpte noen meter med jumbokroklisser i Tromsø og de hadde nøyaktig samme bredden som webbingen jeg hadde liggende.

Nå er det visst på tide å begynne med julegavene. Det er ikke så veldig mange jeg skal lage i år, men det nærmer seg visst jul og flesteparten av dem skal sendes. Best å sette i gang NÅ!

3 kommentarer:

Berit sa...

Den pakke-kurven ser skikkelig spennende ut. :) Og vesken er bare så fin. Heldige meg har fått se den "live"

Birgits Puslerier sa...

Pakkekurven ser godt ud. Alle de ting du har lavet på det sidste - det ser flot ud det hele. :o)

sall1234 sa...

Veska er bare lekker, synes fargene du har brukt paaset så godt sammen. Flink du.