mandag 25. august 2008

Slumreteppet er ferdig

Da ble slumreteppet ferdig og jeg kan stryke det på "ting på ganglista". Det er sydd på enklest mulig måte av kvadrater på 5 1/4". Det er 170*145 cm stort. Stoffene er helt skjønne synes jeg. Jeg kjøpte dem på årsmøtet på Olavsgård i vår.

På baksiden har jeg deilig flanell og i midten er det tynn bomullsvatt.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde teppet selv eller om jeg skal gi det vekk til en niese som blir 18 neste sommer. Jeg har visst god tid til å bestemme meg på ;)

11 kommentarer:

Linda sa...

Hei!Nydelig teppe,ser deg vel i kveld.Hilsen Linda :))

Ugla sa...

Et utrolig fint teppe. Ha en fortsatt fin kveld :-)

Unknown sa...

Så flott teppe i duse deilige farger..
Ønsker deg en flott uke :-=

Hannes hage sa...

Det er helt nyyyydelig! For noen praktfulle stoffer, og så vakkert de er komponert sammen.
Ønsker deg en riktig fin uke.

Inger sa...

Enig med de andre at dette er et nydelig teppe. Både flott å gi i gave og selvfølgelig beholde selv.

Anonym sa...

Nydelig sommerteppe! Jeg kunne også stryke en ting på listen min idag - føles deilig.

annemariesquilt sa...

Heia så nyderlig det ble. Deilige flotte flanellstoffer, sånt er vanskelig å finne.
Vi har bestemt å prøve ut en bloggside for klubben . Den er under oppbygging og det blir vel stort sett Linda og jeg som har ansvaret for å legge ut nye ting men styret har det redaksjonelle ansvaret. Sjekk ut http://kristiansandquilteklubb.blogspot.com

randi K design sa...

Veldig søtt og fint..

annemariesquilt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
LAPPEQURI sa...

Kjempe fint teppe:-)
Ha ei fin og kreativ uke

Anonym sa...

Kjempefint slumreteppe i nydelige farger. Ønsker deg ei fin helg.