søndag 25. juli 2010

Scrappy Stars

Jeg har lenge hatt lyst til å lage en scrapquilt med stjerner og har samlet på 2,5" remser til det.
For a long time I´ve wanted to make a scrappy star quilt and I´ve collected 2,5 " strips for this purpose.

I dag fant jeg fram boksen med remsene og plukket ut alle lyse til bakgrunn og alle røde, rosa og oransje til stjernespissene. Midten av stjerna skal være sort. Jeg har nok ikke nok remser til en hel quilt enda, men nå har jeg i alle fall begynt.
Today I picked all the light fabrics for the background and all the reds, pinks and oranges for the starpoints. The center of the stars will be made in black fabrics. I don´t think I´ve enough strips for the entire quilt yet, but at least I´ve started it.

1 kommentar:

LeKaQuilt sa...

Ååå så fint det blir! Gleder meg til å se toppen din :o)