torsdag 29. juli 2010

Dusting an old UFO

For et par år siden startet jeg på denne quilten som heter "Lighthearted Lighthouses". Nå har jeg funnet den fram og har planer om å sy resten av blokkene, en i uka, kanskje...
A couple of years ago I started this quilt called "Lighthearted Lighthouses". Now I think it´s time to finish the rest of the blocks, may be
one every week...
Denne ukas blokker er fargerike fisker. Neste uke blir det et nytt fyr.
This week´s blocks are some colorful fishes. Next week there will be another lighthouse.

Så langt har jeg kommet. Det mangler fem fyr og fire små blokker.
This is what I´ve done so far. Still missing five lighthouses and four small blocks.

6 kommentarer:

Hanne sa...

wow STILIG :D ønsker deg lykke til og gleder meg til å se det ferdige resultatet

Anonym sa...

You have made so beautiful quilts. I love those lighthouses, they are so funny!!! Happy quilting and greetings from the very hot Finland :)

Bente sa...

Flott.
Kjekt å få gjort det ferdig.
Lykke til.

minon sa...

UTROLIG flott!! Gleder meg til å se dette ferdig!

Fru Keilegavlen sa...

Så kjekt det er å få ferdig slike ting. Lykke til!

Laila sa...

Desse fyrlyktene er sååååå søte. Lurt å sette seg eit overkommeleg vekemål for å gjere ferdig slike prosjekt. Lykke til.