søndag 27. juni 2010

Hjemme igjen/back home

Jeg har tilbrakt noen deilige dager hos venner i Bergen. Det er en flott by som jeg liker bedre for hver gang jeg er der.
I have spent some wonderful days with friends in Bergen. It is a charming city, and I really enjoy staying there.

Dette flotte kortet lå i postkassen da jeg kom hjem. Det er Syglad som har sendt det til meg.
I found this beautiful postcard in my letterbox when I came home. It is made by Syglad.

Ingen ferie uten litt påfyll til stofflageret! Jeg måtte jo en tur innom Quiltekroken når jeg først var i Bergen og der fant jeg disse.
Holidays whitout bying any fabric is impossible!

Jeg fikk også kjøpt meg klær til bryllupet neste helg, kjole og smykke, nå mangler jeg bare skoene... og å sy ferdig gaven...
I also bought myself new clothes for the wedding next week-end, a dress and a necklace, now I just need to find some shoes...and to finish the wedding present...

Ingen kommentarer: