søndag 4. oktober 2009

Konfirmasjonsgave

Vi var i konfirmasjon for to uker siden og konfirmanten har gledet seg til å få fotballteppe. Broren fikk Rosenborgteppe til sin konfirmasjon og selv om det er favorittlaget til denne også valgte han sitt engelske favorittlag, nemlig West Ham United.


Her er konfirmanten med teppet. Riktignok opp ned, men...
Jeg har bare brukt to stoffer til teppet. Applikasjonene har jeg hentet fra nettet og printet ut på spesialstoff.

Dette er teppet som broren fikk til sin konfirmasjon for to år siden.


7 kommentarer:

Litamora's Quilt & Design sa...

To flotte quilter du har laget! Den med RBK var jo bare sååå kuul da! (likte vel den best siden jeg er trønder da, hi-hi)
Fortsatt go søndag :o)
Laila

Sissel`s syglede sa...

For en heldig konfirmant :-))
også så flink du har vært a gitt...Kjempefine tepper begge to...Veldig kreativt.

Klemz fra Sissel.

Marita sa...

Gosh, så flotte quilter. Tenker de falt i smak begge to. Kjempeflott gave!

Anonym sa...

Imponerende flott! Dette har du lagt mye arbeid i!
Det hørtes interessant ut at du hadde hentet motiv fra internett og printet på spesialstoff. Det må jeg finne mer ut av.
Ser at vi har samme symaskin. Jeg stortrives med min.
Ha en god ny hobbyuke!

Synnove sa...

WOW for noen heldige konfirmanter! Flotte tepper:-)

Bente sa...

Det var to flotte tepper :) Kjempeheldige konfirmantar!

Unknown sa...

Hei på deg...
Herlig disse teppene var... og for en ide og ta med seg...
Mye jobb men lekkre er de...
Ha en fin uke...