søndag 11. januar 2009

Brikker til kjøkkenet

Da jeg syddde denne løperen i høst lagde jeg et par ekstra midtblokker som jeg hadde tenkt å bruke til sofaputer. Løperen har i mellomtiden blitt degradert til kjøkkenløper fordi jeg har kjøpt nytt bord i stua og på det passer ingen av mine løpere.

Løsningen ble da selvfølgelig å sy et par brikker i stedet. Mønsteret er designet av Eva Stokvik fra "Lappekjeller`n Design".

Det skal være perlemorsknapper i midten av blomstene, men det får bli etter en tur til byen.

22 kommentarer:

Inger sa...

Flotte brikker. Jeg syns du har brukt så fine farger i dette, og mønsteret har jeg sett på flere ganger. Tror kanskje at jeg må skaffe meg det. Ha en fin søndag.

Anonym sa...

Stilige brikker!

Unknown sa...

Disse var flotte og som Inger sier så er fargene så fine sammen.
Ha en fin søndag :-)

Unknown sa...

Hei på deg og ha en fin søndag..
Smart løsning og lage brikker, det er ikke bestandig det blir slik vi planlegger... med råd løse nei..
Kjempefine farge...
Synes de ble kjempe fine...

Unknown sa...

Hei på deg og ha en fin søndag..
Smart løsning og lage brikker, det er ikke bestandig det blir slik vi planlegger... med råd løse nei..
Kjempefine farge...
Synes de ble kjempe fine...

Jorun sa...

Veldig fine brikker! Med nydelige farger.
Ha en fin søndag!

Linda sa...

Hei!Så aktiv du er med strikkepinner og ved symaskinnen.
Her sitter jeg bare å ser på kreative damer i blogglandia.
God søndag!Linda:))

annemariesquilt sa...

Kjempesøte brikker du har laget..
Vottene ble jo små nok etterhvert også.

Anonym sa...

De var ordentlige søte! Godt fargevalg.

Anonym sa...

Så fine de var. Likte veldig godt Angels amoung us-quilten din, nydelig. Ha ei kreativ uke.

Nissestien sa...

Kjempefine brikker du har laget! Som mange av de andre har kommentert,- flotte farger som passer godt til hverandre.
Ha en fin uke!

Unknown sa...

Tenk en uke til er forbi og helgen er kommet.
Håper du vil få en flott helg med masse kreativ håndarbeid, smil og latter.

Sender deg en varm helgeklem :-)

Anonym sa...

Flott søm, som vanlig! Du er forresten tagget! I min blogg.

Merete sa...

Brikkene ble kjempeflotte! Mye annet flott i bloggen din, takk for titten, kommer gjerne tilbake jeg:-)

Lappedamen sa...

Så fine brikkebe er. Dumt at ikke noen av løperne dine passer til det nye stuebordet, men da får du jo en fin anledning til å sy noen nye. Flott blogg du har.

Anonym sa...

Nydelige brikker, toya! Så bra at du fant en løsning på det. Ha en flott ny hobbyuke!

Anonym sa...

Så fine de brikkene dine var. Ellers mye fint på siden din! Takk for kommentaren på siden min!

Nissestien sa...

Det er kjekt å stikke innom bloggen din - du har mye fint å se på. Det ligger en utfording til deg på bloggen min!
Ha en fin helg!

MITT FARGERIKE sa...

Fine ting du har strikka og sydd, kjenner inspirasjonen sprenger seg på når eg ser på bloggen din.

Anonym sa...

Hei igjen!
Har en award til deg på bloggen min! Ha en fin uke :-)

LeKaQuilt sa...

Kjempe fine brikker. Jeg har også en award til deg på siden min :o)
Koselig blogg du har. LeKa

LeKaQuilt sa...

Kjempe fine brikker. Jeg har også en award til deg på siden min :o)
Koselig blogg du har. LeKa