onsdag 11. april 2012

Stitching

Det blir en del stitching foran TV`en. Jeg hadde planer om å få ferdig alle stitcheriene til Eventyrteppet før jeg begynte på noe annet, men ting går jo ikke alltid som planlagt...

 Prinsessen på erten er  blokk nummer sju.

 Askeladden som kappåt med trollet, blokk nummer 8. Det er faktisk bare 5 blokker igjen nå og jeg er godt i gang med den neste.

 Jeg glemt rett og slett å ta med meg noe håndsøm da jeg var i Bergen i forbindelse med årsmøtet til NQF. En hel uke uten nål og tråd kunne jo ikke nytte så jeg var snar med å ta en tur til Quiltekroken. Jeg valgte et stitchery hvor motivet kunne overføres med strykejern og som dessuten hadde tråd med i pakken. Perfekt! Design: Lynette Anderson

Senere vant jeg dette i ringlotteriet på årsmøtet. Samme opplegg, samme designer. Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke disse to til, men kjekt å ha, ikke sant ;)

5 kommentarer:

Linda sa...

Velkomenteppe på vei inn til syrommet kanskje?Søte alle sammen.

Liven sa...

Kjenner følelsen av å være "arbeidslaus" - krisearbeidene dine ble riktig fine - det dukker helt sikkert opp et bruksområde.
Lykke til med eventyrblokkene - mine er ferdige:-)

annemariesquilt sa...

Nyderlige stitcherier !! Du er flink..

Anne Lise sa...

Så flotte stitcherier. Eventyrteppet ligger som en dårlig samvittighet hos meg. Blir nok liggende en stund også... Nå går det i rosa babyting her også. Så kanskje prinsesseteppet hadde vært noe å tenke på.....
Ha en flott helg.

karinanna sa...

Så masse flott du har brodert - det blir nok brukt til noe fint alt sammen. Det eventyrteppet er jo bare supert, men for et arbeid. Beundrer virkelig de som har laget det teppet.