søndag 8. mars 2009

Rekka mi

På forumet Quilt i Norge har Madir dratt i gang en RBR (row by row). Vi er 11 stykker som har meldt oss på. Alle starter med en egen rekke som blir sendt videre til nestemann på lista som syr en rekke som passer til. Når rekkene kommer hjem igjen en gang til neste år får alle sammen 11 flotte rekker som skal sys sammen til et teppe.

Her er rekka mi. Jeg ønsker meg et teppe med masse solskinn i! Sommerfuglen har jeg forresten hentet fra "Butterfly Garden"

Jeg har tenkt å sende solsikkestoffet avsted sammen med rekka slik at det kan binde de forskjellige rekkene sammen.
Dette her blir spennende, gleder meg virkelig!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg...
Gleder meg til det kommer slike til meg og du ønsker solskinn tenker jeg og tegner så får vi se når den kommer... Ha en fin uke...

Laura sa...

Ciao
molto bella
Complimenti

Laura

Linda sa...

Hei!Gratulerer med dagen.Den var flott,sommerlig og frisk.
Likte godt den under også jeg da.
Håper du har nyyyt vårværet.
Ha en fin uke.Linda :))

annemariesquilt sa...

Spennende og flott prosjekt. Dette er jo en fin måte å få et veldig spesielt teppe på!!

Magisk sa...

hei - du er så flink - prøver og leite for å finne en mail adr til deg ...
vil gjerne ha litt råd fra en flink og kreativ dame :)

hilsen fra sjefen
min er margrethe@svein-lindland.no