onsdag 31. desember 2008

Gave til kveldens vertinne

Jeg skal i selskap til en svigerinne i kveld og vil gi henne denne løperen som vertinnegave. Egentlig var det en gave til den samme svigerinnens 60-årsdag i høst, men det eneste hun ønsket seg da var penger øremerket et bestemt veldedig formål. Løperen var allerede halvferdig og fargene valgt ut til salongen hennes så da blir det vertinnegave i stedet.
Mønsteret er AnnAKas "Tante Mia". Jeg har tidligere sydd den i en grønn utgave.

Lekkert rosestoff på baksiden. Quiltingen er gjort med melert blå tråd og jeg har brukt en av de mange dekorasjonssømmene på maskinen min.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg synd jeg ikke er din verinne i kveld... herlig denne var... ha et riktig godt quilte år i 2009

Blåbærtua sa...

Denne ble veldig flott! Ønsker deg et kreativt og godt nytt år!

Jorun sa...

Sier som Ruth@, skulle gjerne vært din vertinne...
Den var nydelig!

Anonym sa...

Kjempeflott løper, heldige vertinne. Godt nytt år, toja!

Anonym sa...

Helt enige med de andre, du må gjerne bli min gjest, for jammen er hun heldig som får en så flott vertinnegave ;o))Ha ett godt kreativt år !

Karilla sin hobbyblogg sa...

Hei!
Utrolig heldig vertinne. Løpren var bare lækker!!!
Ha et godt og kreativt nytt år