torsdag 10. juli 2008

Har jeg UFO`er eller...

Jeg har en del ting på gang, men skal det klassifiseres som UFO`er mon tro?

Angels among us, dette er en BOM og jeg ligger godt an der. Den siste blokka jeg fikk er ferdig applikert og klar til stitching.

Fat quarter sampler, alle blokkene er ferdig sydd, men jeg har ikke sydd dem sammen. Bør vel gjøre det snart. Det skal settes bort til quilting.

Heisan og hoppsan spisebrikker, along på Quilt i Norge. De skal være ferdig til jul. Innen midten av august skal alle biter til applikeringen være klippet ut. Jeg ligger godt an der.

Lighthearted Lighthouses, det begynte jeg på forige dagen.

Sekskantteppe, dette er et resteteppe i håndsøm, greit å ta til foran TV`en eller på toget.

Slumreteppe, toppen er ferdig, bakstykket og lukkekantene er klare, men jeg mangler vatt. Jeg har bestillt fra USA, men det var utsolgt og skulle ettersendes. Tror jeg kjøper neste gang jeg skal til byen så får jeg det ferdig.

Stitch 2008, der er jeg i rute, har begynt på juliblokka.

Vennskapsteppe, der mangler jeg 3 lapper før jeg kan begynne å sy dem sammen, en for mai, en for juni og en for juli. Jeg er ferdig med å sy mine lapper. Julilappene ligger klare til å sendes ut.

Dette var sømmen jeg har på gang. Jeg tror ikke jeg vil kalle noe av det for UFO jeg...


Strikking er et annet kapittel. Strikkelysten synker proporsjonalt med at sylysten øker.

GAAA, jeg har 14 lapper ferdig og den 15. er på pinnene. Kanskje jeg skulle satse på å få det ferdig.

Selbuvotter, 1 er ferdig

The Tina Shawl, hmm, lenge siden jeg har gjort noe på det. Jeg har kommet et stykke på vei, men det krever full konsentrasjon og kan absolutt ikke strikkes på foran TV`en!

Her var det verre ja! Her trengs en plan. Først og fremst, ingen nye strikkeprosjekter før disse er ferdig, bortsett fra sokkene i Sokk 2008. Jeg skal først strikke ferdig resten av lappene til GAAA, så selbuvotten. Sjalet skal jeg strikke på toget til høsten for da skal jeg ukependle til Oslo en periode.

Ingen kommentarer: